Transparant Advies



Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

We vinden het in eerste instantie al vervelend dat je op deze pagina terecht bent gekomen. Klantenservice staat bij ons hoog op het lijstje maar ook wij maken weleens een foutje. Uiteraard gaan we dit zo snel en zo goed als mogelijk herstellen. We proberen je hier zo goed mogelijk te vertellen hoe we dat willen doen

1- Maak je klacht aan ons kenbaar
Vertel ons duidelijk wat er aan de hand is en wat we voor je kunnen doen om de klacht op te lossen.

2- Het liefst per mail
Om je klacht goed in behandeling te kunnen nemen, vragen we je om de klacht te mailen. Dit doen we niet om de klacht af te schuiven, maar om er goed naar te kunnen kijken en een goede oplossing te bedenken. Wij kijken er echt zo snel als mogelijk naar en klachten behandelen we direct nadat je ons mailt.

3- informatiestroom
Wij informeren jou over de status van de klacht. Soms is iets snel opgelost en soms duurt het iets langer. Een oplossing komt er altijd! Wij nemen jouw klacht heel serieus. Je krijgt in ieder geval uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.

4- Oplossing
Wij zorgen er voor dat we binnen onze macht en regelgeving jou een passende oplossing bieden daar kun je van op aan!

 


Heb je een vraag, tip? of klacht aan Transparant Advies.

Onze adviseurs helpen je graag. We staan je iedere werkdag van 9:00 tot 18:00 uur graag persoonlijk te woord. Op zondag zijn wij geopend van 10:00 tot 17:00 uur. Bel ons op: 06 83 21 78 12  of vul het contactformulier in en wij zullen binnen 48 uur contact met je opnemen.
Voor klachten kun je gebruik maken van het contactformulier of mailen naar info@transparant-advies.nl
U kunt ook bellen naar onze klantenservice op het bovenstaande telefoonnummer.

Adres:

Hofplein 20
3032AC Rotterdam

Telefoon:
06 – 83 21 78 12 (Ook op WhatsApp bereikbaar)

Openingstijden:
Ma t/m Za: 09:00 – 18:00
Zo: 10:00 – 16:00

Email:
info@transparant-advies.nl

KvK-nummer:
74578146